بزرگ کردن عضله جلو بازو با نرمش روزانه
بزرگ کردن عضله جلو بازو با نرمش روزانه

دانشمندان دریافته اند که کمی نرمش به صورت روزانه بیشتر از یک تمرین شدید هفتگی عضلات را تقویت می کند.

30 دقیقه تمرین قدرتی برابر است با طول عمر بیشتر
30 دقیقه تمرین قدرتی برابر است با طول عمر بیشتر

طبق مطالعات اخیر ترکیب تمرینات قدرتی با هر مقدار فعالیت هوازی منجر به 40 درصد کاهش خطر مرگ زودرس می شود.

عوارض ساعت ها پشت میز نشستن و راهکار مقابله با آن
عوارض ساعت ها پشت میز نشستن و راهکار مقابله با آن

ساعت ها پشت میز نشستن باعث افزایش قند خون و کلسترول بالا می شود. 3 دقیقه حرکت، هر نیم ساعت یک بار، به ما در جلوگیری از این عوارض کمک می کند.

تقویت عضلات تنها با تمرینات متناوب 4 ثانیه ای
تقویت عضلات تنها با تمرینات متناوب 4 ثانیه ای

طبق مطالعات جدید، فقط چهار ثانیه تمرین با تمام قُوا، بابیشتر از دو یا سه بار تکرار، می تواند تمام نیاز ما برای تقویت عضلات و حفظ تناسب اندام و قدرت بدنی باشد.

عوارض ناخوشایند عدم انجام حرکات کششی بعد از ورزش
عوارض ناخوشایند عدم انجام حرکات کششی بعد از ورزش

بسیاری از کسانی که نرمش می کنند، تمایلی به انجام حرکات کششی بعد از تمرینات نرمشی یا ورزش را ندارند که همین امر منجر به بروز عوارضی در آنها می گردد!

زمان مناسب برای ورزش کودکان
زمان مناسب برای ورزش کودکان

در این مقاله زمان مناسب برای انجام برخی نرمش ها در کودکان را بررسی می کنیم و اینکه آیا ورزش زودهنگام باعث کوتاهی قد یا متوقف شدن رشد در کودکان می گردد یا خیر؟

صخره نوردی تمرینی سرگرم کننده و مهیج
صخره نوردی تمرینی سرگرم کننده و مهیج

اگر از دمبل خسته شده اید و حوصله دویدن را هم ندارید، صخره نوردی را امتحان کنید. چرا که روشی سرگرم کننده، عالی و هوشمندانه است برای نرمش کردن.

دوز مناسب نرمش برای بالا بردن عملکرد مغز
دوز مناسب نرمش برای بالا بردن عملکرد مغز

شواهدی حاکی از آن است که بلافاصله پس از کمی تقلا و نرمش مناسب و در حد اعتدال، عملکردمان در کارهای ذهنی، یا همان عملکرد شناختی ذهن ما بالا می رود.

پیاده روی و تاثیر آن بر روی قلب، استخوان و عضلات
پیاده روی و تاثیر آن بر روی قلب، استخوان و عضلات

تا حالا به این فکر کردید که چند قدم پیاده روی می تونه تاثیر بهتری بر سلامتی داشته باشه؟ چند قدم کافیه؟ آیا لزومی دارد که حتما 10000 گام در روز برداریم؟

لطفاً صبر کنید