چگونگی رقابت با وب سایت های بزرگتر

چگونگی رقابت با وب سایت های بزرگتر
چگونه می توان با وب سایتی با بیش از 1 میلیون بک لینک رقابت کرد و چرا گوگل نمی تواند خرید این بک لینک ها را ببیند؟

چگونه می توانم در برابر وب سایت‌های بزرگتر با بک لینک‌های بیشتر رقابت کنم؟

 

تمرکز بر روی رقبا و نه سایت خود، به معنی از دست دادن موقعیت است. استراتژی هوشمندی را بیاموزید که هنگام رقابت با وب سایت‌های بزرگتر از آن استفاده کنید.

چگونه می توان با وب سایتی با بیش از 1 میلیون بک لینک رقابت کرد و چرا گوگل نمی تواند خرید این بک لینک ها را ببیند؟

در این مقاله از مجله اینترنتی بیننده، به شما می‌آموزیم که بهترین راه برای رقابت کردن با وب سایت‌های بزرگ با بک لینک‌های بی شمار چیست!!!

همه می خواهند در کاری که انجام می دهند بهترین باشند.

اما بهترین بودن وابسته به طرز تفکر شخص است.

و در سئو، بهترین بودن همیشه به معنای شماره یک بودن برای رقابتی ترین عبارت کلمه کلیدی نیست.

همانطور که قبلاً گفته شد، تمرکز بیش از حد روی رقیب خود، به جای تمرکز روی خود، از دست دادن موقعیت است.

وقتی با رقیبی روبرو می شوید که دارای منابع بیشتر، سابقه بیشتر و از هر لحاظی خوب است ... چه کار می کنید؟

راز رقابت در مبارزه با قدرت نیست، بلکه در مبارزه با هوش‌ است.

سئو هوشمند نیز می تواند موفق شود و منابع خود را برای روز جنگ با بزرگترین مخالفان خود در زمینی هموار آماده کند.

 

به دنبال نقاط ضعف هستید؟

 

هنگام رقابت برای جایگاه واقعی در موتورهای جستجو در برابر دشمن "برتر"، اولین قدم این است که مطمئن شوید در جای درست هستید.

مهم نیست که چه مقدار از کارهای رقیب موفق خود، کپی برداری می کنید، اگر اصول شخصی خود را رعایت نکنید، شکست می‌خورید.

این به این معنی است که مطمئن شوید کد سایت شما به آخرین و بهترین روشهای سئو فنی پایبند است.

حواستان باشد که محتوای شما برای مخاطبان مورد نظر خود جذاب باشد. همچنین مهارت، اقتدار و اعتماد به موتورهای جستجو را نشان دهد، در عین حال از عبارات کلیدی استفاده کنید که می خواهید به هنگام جستجو نمایش داده شوند.

این به معنای اطمینان از اتصال شما به سایتهایی است که به سایت شما لینک می شوند - و اینکه این اتصالات به خودی خود ناقص نیستند.

یعنی تماشای داده‌های خود با اطمینان از تنظیم صحیح تجزیه و تحلیل شما.

هنگامی که آن کارها را انجام دادید، تنها و تنها در آن صورت است که باید حواستان به آن رقیب قدر قدرت باشد.

و هنگامی که نگاه خود را به سمت آن هیولا معطوف کردید، به کاری که آنها برای موفقیت انجام می دهند، توجه نکنید - به آنچه که آنها درست انجام نمی دهند توجه کنید.

با تمرکز بر نقاط ضعف آن رقیب شروع کنید - اما حمله نکنید.

تلاش خود را برای موفقیت در جایی که رقیب شما شکست می‌خورد، متمرکز کنید.

به عنوان مثال، اگر رقیب شما اطلاعات کافی درباره یک محصول خاص را ارائه نمی دهد، حواستان باشد که توضیحات محصول شما پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد.

اگر رقیب شما بر کلمه کلیدی اصلی یک موضوع مسلط است، به دنبال اصطلاحات "دنباله دار" کمتری باشید که می توانید با آنها موفق شوید.

در جایی که رقیب قدرتمند شما شکست می خورد به دنبال فرصت هایی برای موفقیت باشید.

هر چقدر هم که این رقیب خوب باشد، همه کارها را درست انجام نمی دهد.

هیچ کس کامل نیست.

آنها تقلب می کنند و این منصفانه نیست!

 

غالباً، با افراد احتمالی صحبت می کنیم که اطمینان دارند رقبایشان تقلب می کنند.

آنها شگفت زده می شوند که گوگل اجازه می دهد کسی با چنین بی‌توجهی چشمگیری به قوانین قسر در برود.

البته، این شکایت فقط برای سایت‌هایی است که بالاتر از سطح احتمالی قرار دارند.

مانند این شوخی قدیمی با سئو که می گوید، SPAM مخفف "Sites Positioned Above Mine"، (سایتهایی سرتر از سایت من) است.

واقعیت پیچیده تر ازاین حرف ها است.

مطمئناً سایت های زیادی وجود دارند که با نقض قوانین - چه کوتاه مدت و چه بلند مدت - از آن بهره مند می‌شوند.

اما در حقیقت، گوگل بیش از آنچه که آنها اجازه دهند، می داند.

غالباً، وقتی در مورد چرایی رتبه بندی یک سایت تحقیق می کنیم، متوجه می شویم که این به دلیل قوانینی نیست که آنها نقض می‌کنند.

بیشتر اوقات، به دلیل کارهایی که درست انجام می دهند، بالاتر از رقبای خود هستند.

گوگل به نظر نمی رسد جریمه‌های دستی را مثل گذشته بین دیگران پخش کند.اما بسیاری از تاکتیک هایی که قبلاً جریمه‌های دستی را به همراه داشتند، اکنون توسط گوگل نادیده گرفته می شوند.

این بدان معناست که بیشتر افرادی که قوانین را زیر پا می گذارند یا لینک های هرزنامه را می خرند، فقط وقت و پول خود را هدر می دهند و نمی دانند که چه می کنند.

ممکن است مزایای کوتاه مدت وجود داشته باشد، اما در بیشتر موارد، آن میلیون ها لینک خریداری شده، صرفاً نادیده گرفته می‌شوند.

پیشنهاد می شود قبل از اینکه تصور کنید که آن لینک‌های خریداری شده همان چیزی است که باعث می شود آن رقیب، شما را شکست دهد، به سایر کارهایی که ممکن است بهتر از شما انجام دهد، نگاهی بیندازید.

و البته بیشتر وقت خود را صرف کار در زمینه بهبود سایت خود کنید.

فواید تمرکز روی چیزهای شخصی خودتان، بسیارمهمتر از زمانی است که سعی می کنید بفهمید رقبا چه کاری انجام می‌دهند.

 

 

 


منبع:

SEJ

شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید
خداحافظی با Adobe Flash Player
خداحافظی با Adobe Flash Player

اگرچه Adobe ماه گذشته سرویس به‌روز رسانی Flash Player خود را متوقف کرد، اما مایکروسافت وظیفه حذف نصب این نرم افزار از رایانه‌های شخصی را به عهده خواهد داشت!

نرم افزار و برنامه نویسی 1399/10/17 مشاهده مطلب

اشتباهات رایج مربوط به سئو در اینستاگرام
اشتباهات رایج مربوط به سئو در اینستاگرام

به نظر می رسد انجام سئو برای صفحات اینستاگرام آسان باشد، اما بسیاری از صاحبان مشاغل هنگام بهینه سازی پروفایل خود، چندین اشتباه معمول انجام می دهند!!!

نرم افزار و برنامه نویسی 1399/10/21 مشاهده مطلب

سیگنال یا واتس‌اپ؟
سیگنال یا واتس‌اپ؟

حتما این روزها متوجه آپ‌دیت جدید واتس‌اپ، ادغامش با نرم‌افزار فیسبوک و همچنین معرفی سیگنال شده‌اید. حال چرا بهتر است به جای واتس‌اپ از سیگنال استفاده کنیم؟

نرم افزار و برنامه نویسی 1399/10/25 مشاهده مطلب

تقلید سیگنال از قابلیت‌های واتس‌اپ
تقلید سیگنال از قابلیت‌های واتس‌اپ

به نظر می رسد سیگنال شروع به توسعه طیف وسیعی از ویژگیهای جدید کرده است که پیش از این در واتس‌اپ موجود بودند.

نرم افزار و برنامه نویسی 1399/11/06 مشاهده مطلب

فعال شدن قابلیت مسیریابی گوگل مپ در ایران
فعال شدن قابلیت مسیریابی گوگل مپ در ایران

با راه اندازی قابلیت نویگیشن یا مسیریابی گوگل مپ برای ایرانی‌ها احتمالا دقت مسیریابی افزایش می‌یابد.

نرم افزار و برنامه نویسی 1399/12/18 مشاهده مطلب

7 تجربه از  هدایت سئو در بازاریابی دیجیتال
7 تجربه از هدایت سئو در بازاریابی دیجیتال

اگر شرکتی تاسیس کردید یا با شرکتی قرار است طرف قرارداد باشین و تمام مسائل مربوط به بازاریابی دیجیتال آن شرکت را به عهده گرفتین این مقاله مال شماست.

کسب و کار و اقتصاد 1400/01/25 مشاهده مطلب

لطفاً صبر کنید