6 راه آسان برای حضور آنلاین قوی

6 راه آسان برای حضور آنلاین قوی
یک کارآفرین نمونه، هالی کیچنز در خصوص حضور پررنگ داشتن کسب و کار در فضای مجازی، شش راه را به ما پیشنهاد کرده که بهتر است بدانیم.

راه های آسان برای حضور آنلاینی قوی

داشتن حضوری پررنگ در فضای دیجیتال عامل اصلی ایجاد اعتماد و اعتبار است!

 

در این مقاله از مجله اینترنتی بیننده، تجربیات یک کارآفرین نمونه، هالی کیچنز را در خصوص حضور پررنگ داشتن کسب و کار درفضای مجازی، به اشتراک می گذاریم.

در زندگی من دوره ای وجود داشت که دوست داشتم پشت آرم شرکت پنهان شوم و با نام خودم شناخته نشوم. به صورت چراغ خاموش و دور از حاشیه، توجه و انتقاد ناخواسته احساس امنیت کردم. اما، وقتی دوره جدیدی را به عنوان یک کارآفرین آغاز کردم، ذهنیت من به سرعت تغییر کرد.

 

مربی من در آن زمان سوالی از من پرسید که هرگز فراموش نمی کنم: "شما چه کاری متفاوت از Target یا Amazon انجام می دهید؟" در آن زمان این سؤال تلنگری به من زد که تنها برتری من نسبت به این خرده فروشان این بود که من، خودم هستم. این یک لحظه شگفت انگیز و حیرت آوری بود که به من نشان داد، وقت آن رسیده است که از منطقه راحتی خود خارج شوم و خودم را نشان دهم و در آن جایگاه قرار دهم تا نام تجاری خود را بسازم، با مخاطبانم رابطه دوسویه برقرار کنم و مشتریانی را که با من همفکر هستند را جذب کنم.


پنج سال پیش، اوضاع برای من کاملاً متفاوت بود. حضوری در فضای مجازی نداشتم. اگر شما در آن زمان من را گوگل می کردید، هیچ چیزی با نام من در اینترنت ذکر نشده نبود. با این حال، پس از یادگیری، آزمایش و خطای فراوان، متوجه شدم که شش روش خاص (با اجرایی آسان) وجود دارد که می تواند به هر کارآفرینی کمک کند تا حضور پررنگی در اینترنت و رسانه های اجتماعی داشته باشد. از طریق پیاده سازی مداوم این شش روش، من نه تنها اعتماد به نفس خود را افزایش داده ام، بلکه اعتبار، اقتدار و اعتماد فوق العاده ای در بازار کسب کرده ام.

اینها همه روشهای «خودت انجامش بده» است که من شخصاً برای کسب اقتدار آنلاین استفاده کرده ام.

 

1. خودتان پادکست بسازید

ساختن پادکست، روشی خارق العاده ای برای ایجاد اقتدار و کنترل امور است، زیرا شما می توانید محصولات خودتان را به نمایش بگذارید و خود را به عنوان متخصص در هر موضوعی که می خواهید برنامه شما در حول و حوش آن باشد، جایگاه خود را بسازید. در پادکست ساختن، موضع گیری بسیار مهم است. شما توانایی این را دارید که خود را به عنوان فردی متخصص، معرفی نمایید. بهتر است با چیز ساده ای مانند عنوان شغلی خود، شروع کنید. همچنین می توانید خود را به عنوان یک مرجع در بازار جای دهید، زیرا شما یک برنامه (پادکست) دارید که به طور ثابت در مورد یک موضوع خاص صحبت می کند.


مانند پخش خبر است. والتر کرونکایت به مدت 65 سال یک گوینده خبر معتبر بود، زیرا اخبار را (و فقط اخبار) را شب به شب در همان ایستگاه تلویزیونی تحویل می داد. وی از بمب گذاری در جنگ جهانی دوم، ترور JFK (جان اِف کندی)، جنگ در ویتنام، فرود آمدن بر روی ماه و بسیاری وقایع عظیم دیگر در تاریخ ما خبر داد. حتی امروز، اگرچه کرونکایت ده ها سال است که در خبرها نیست، اما همچنان به عنوان مرجع در نحوه ارائه صحیح اخبار شناخته می شود. پادکست شما هم در هر زمینه ای که متخصص باشید همین کار را برای شما انجام می دهد.

 

به همین منظور، پادکست به شما اختیار فوری، اعتبار و کسب اعتماد و شهرت را می دهد. علاوه بر اینها، می توانید در پادکست خود از اینفلوئنسرها یا افراد با نفوذ استفاده نمایید که به شما اعتبار بیشتری می بخشند و اعتماد شنوندگان و فالوورهای آنها را بدست آورید. همچنین، با داشتن پادکست، می توانید به سیستم عامل هایی مانند iHeartRadio،Audible ،Spotify ، iTunes و ... دسترسی پیدا کنید که به شما امکان می دهد از این سیستم عامل های بزرگ استفاده کنید تا اعتبار خود، پادکست و تجارت خود را افزایش دهید.

 

 2. مصاحبه کنید

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید در مورد موضوع (موضوعاتی) که در آن تخصص دارید مصاحبه کنید. با کسانی شروع کنید که می دانید پادکست دارند و با ایده ها و موضوعاتی که شما پیرامون آن ها مهارت دارید، همسو می شوند. با آنها رابطه برقرار نمایید و از آنها بخواهید مهمان شما باشند تا مخاطبانشان به سمت شما سرازیر شوند. 

می توانید خود را به گروه های فیس بوک مانند "من برای آن میهمان خواهم بود" بپیوندید و برای بهره مندی متقابل با میزبانان پادکست ارتباط برقرار کنید. و همچنین وب سایت هایی وجود دارند که می توانید خود را به فهرست آنها برای مهمان پادکست بودن، اضافه کنید.

مصاحبه به عنوان یک متخصص روشی مطمئن برای ایجاد اقتدار و توان  مدیریتی است. این شکلی از اعتبار سنجی شخص دوم است که نشان می دهد شما در زمینه کاری خود متخصص هستید.

 

3. در مقالات برجسته شوید

با قرار گرفتن در مقاله ای سریعاً اقتدار و اعتبار کسب کنید. برای انجام این کار، روش های عالی بسیاری وجود دارد. اما، جایی را که من پیشنهاد می کنم ثبت نام در HARO ، www.helpareporter.com است. روزانه دو بار لیستی از گزارشگرانی دریافت خواهید کرد که به جستجوی متخصصانی مانند شما می پردازند تا در مقالات خود آنها را معرف و برجسته نمایند. استراتژی و راهکار شما در اینجا این است که در مورد موضوعاتی صحبت کنید که تخصص شما را نشان دهند و از طرفی هم در صفحه اول گوگل نشان داده خواهید شد.

نکته برای شاخص کردن یک ویژگی مقاله، نمایش یک تبلیغ در زمینه محصولات خودتان است. هنگامی که در مراکز پخش رسانه ها تبلیغ می کنید، حواستان باشد که ابتدا موضوع مورد نظر را و سپس خود را به عنوان یک متخصص مطرح کنید. مراکز پخش رسانه ها به دنبال ارتباط هستند، بنابراین دقت کنید که به موقع از اطلاعات جذاب خبری و آماری برای تهیه نسخه پشتیبان از تبلیغ خود استفاده می کنید.

 

4- استراتژی های محتوای منحصر به فرد در شبکه های اجتماعی داشته باشید

با انجام کارهای فوق العاده جالب در رسانه های اجتماعی که نوآورانه هستند یا به طور منظم استفاده نمی شوند، می توانید به صورت آنلاین اعتبار و اقتدار ایجاد کنید. به عنوان مثال، یک استراتژی محتوا، ایجاد برچسب استوری و گیف ها یا تصاویر متحرک است. استیکرهای استوری برچسب های متحرکی هستند که می توانید به فیلم های TikTok ، Facebook ، Instagram و Snapchat خود اضافه کنید. اینها راهی عالی برای برندسازی خود شما هستند.


روندی وجود دارد که باید برای معرفی شدن در فیس بوک و استوری های اینستاگرام طی کنید، بنابراین همه نمی توانند این کار را انجام دهند، اگرچه برای من ایجاد اعتبار در جایگاه خویش راهی عالی بوده است، زیرا باعث ایجاد کنجکاوی می شود و باعث می شود مردم بخواهند بدانند چگونه برچسب ها را در استوری های فیس بوک و اینستاگرام خود پیدا کردید.

برای اینکه تصاویر متحرک (GIFs) و برچسب های خود را برجسته و مشخص کنید، باید از طریق GIPHY ، www.giphy.com یک کانال با مارک تجاری خود ایجاد کنید. حتما استیکرهای بامزه درست کنید و شخصیت خود را به نمایش بگذارید!

 

5. یک دوره ایجاد کنید

چه راهی بهتر از اینکه با ایجاد یک دوره آموزشی از کاری که می توانید انجام دهید، به دیگران نشان دهید که در کار خود تخصص دارید. این راهی برای ایجاد اقتدار و همچنین جلب افرادی است که از شما چیزی نشنیده اند.

پس از ایجاد دوره ها، می توانید آنها را بفروشید یا از آنها به عنوان یک هدیه رایگان استفاده کنید تا افراد بتوانند در آن دوره ها شرکت کنند و شما هم بتوانید لیست نامه های پستی خود را بسازید.

 

6. محتوای پیرامون تخصص خود را منتشر کنید

در نهایت، یک راه آسان برای ایجاد اقتدار و اعتبار آنلاین، انتشار مطالبی پیرامون تخصص شماست. این کار به راحتی از طریق کتابهای الکترونیکی، PDF قابل بارگیرییا دانلود و گزارش های مقاله سفید (گزارش های معتبر) انجام می شود. شما به سادگی محتوایی را که قبلاً ایجاد کرده اید را گرفته و نسخه برداری می کنید تا بتوانید سندی قابل انتشار ایجاد کنید که توسط افراد احتمالی که ترجیح می دهند آن را بخوانند، استفاده شود.


هنگامی که مهمان پادکست هستید یا روی صحنه صحبت می کنید، می توانید این مطالب را ارائه دهید یا به عنوان فراخوان استفاده کنید.

 

ایده های پایانی

در مورد اقتدار و اعتباری که تا اینجا در حرفه خود به ثبت رسانده اید، چه احساسی دارید؟ مهم نیست که چقدر قوی باشد، شش روشی که در این مقاله به اشتراک گذاشته شده است، می تواند اعتبار و اقتدار شما را به سطح بالاتری برساند. اولین مکان برای شروع، جستجوی نام خود در گوگل است. درهنگام جستجو، چند ویدیو با نام خودتان بالا می آید؟ چه وب سایت هایی نام شما را لینک می کنند؟ آیا در شبکه های اصلی پادکست هستید؟ آنچه می بینید (یا نمی بینید)، کاملأ نشان می دهد که تا چه حد همه چیز به اینترنت بستگی دارد. مجدداً بررسی کنید تا ببینید نام شما در کجا برده شده و کجا  برده نشده است. سپس از این شش روش برای کسب اعتبار و اقتدار در فضاهای دیجیتالی که در آن حضور ندارید، استفاده کنید.

 

 

 



Entrepreneur

 

نظرها
نظر جدید
امتیاز
captcha
  • {{item.Name}}
    {{item.DateTimeLocalized}}
    {{item.Text}}
شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید
دورکاری و ارتقاء دفترکار خانگی
دورکاری و ارتقاء دفترکار خانگی

با توجه به دورکاری ناخواسته در این دوران کرونایی، تلاش بر این است که به منظور بازدهی بیشتر، فضای مطلوب تری را برای دفترکار در منزل ایجاد نماییم.

کسب و کار و اقتصاد 1399/11/12 مشاهده مطلب

7 تجربه از  هدایت سئو در بازاریابی دیجیتال
7 تجربه از هدایت سئو در بازاریابی دیجیتال

اگر شرکتی تاسیس کردید یا با شرکتی قرار است طرف قرارداد باشین و تمام مسائل مربوط به بازاریابی دیجیتال آن شرکت را به عهده گرفتین این مقاله مال شماست.

کسب و کار و اقتصاد 1400/01/25 مشاهده مطلب

CRM چیست و چه نکاتی را هنگام خرید CRM باید رعایت کرد؟
CRM چیست و چه نکاتی را هنگام خرید CRM باید رعایت کرد؟

CRM مخفف Customer Relation Management (مدیریت ارتباط با مشتری) است. برای بررسی مزایای CRM و انتخاب بهترین نرم افزار CRM با ما همراه باشید.

کسب و کار و اقتصاد 1400/01/27 مشاهده مطلب

کسب درآمد از پرورش گل و گیاه
کسب درآمد از پرورش گل و گیاه

اگر از افرادی هستید که پرورش گل و گیاه، رشد و تکثیر آن‌ها را دوست دارید و می خواهید از آن کسب درآمد کنید، انتخاب درستی کرده‌اید و این پست مال شماست.

کسب و کار و اقتصاد 1400/03/02 مشاهده مطلب

پرورش درخت آووکادو و به میوه رساندن آن
پرورش درخت آووکادو و به میوه رساندن آن

از سیر تا پیاز پرورش یک درخت آووکادو از هسته، به علاوه برخی از نکات و فوت و فن های لازم برای به ثمر رساندن میوه آن، در این مقاله گنجانده شده است!

کسب و کار و اقتصاد 1400/03/08 مشاهده مطلب

راهنمای کامل سئو کپی رایتینگ
راهنمای کامل سئو کپی رایتینگ

در این راهنمای جامع، بایدها و نبایدهای سئو کپی رایتینگ و یک فرآیند گام به گام برای بهینه سازی محتوای خود برای کسب رتبه بالاتر در گوگل را خواهید آموخت.

نرم افزار و برنامه نویسی 1400/05/25 مشاهده مطلب

لطفاً صبر کنید