آیا از مغذی ترین قسمت آووکادو خود صرف نظر می کنید؟

غذا و آشپزی 1400/01/24 16:49:41
آیا از مغذی ترین قسمت آووکادو خود صرف نظر می کنید؟
آووکادو دوست دارین؟ آووکادوی رسیده بهتره یا نیمه رسیده؟ کدوم قسمت آووکادو از بقیه قسمت هاش مقوی تره؟ اگر می خواید بدونین، پس این مقاله مال شماست!

مغذی ترین قسمت آووکادو کجاست؟


بهار است وخوش به حال علاقه مندان به آووکادو در هر کجا که هستند! چون فصل فراوانی این میوه است. تقریبا همه می دانند که آووکادو دارای مواد مغذی زیادی است و منبع خوبی از چربی سالم - اما کدام قسمت در واقع سالم ترین است؟ در این مقاله از مجله اینترنتی بیننده، هر آنچه را که شما لازم است به هنگام برش آووکادوی رسیده بدانید، آورده ایم.

 

بخشی از آووکادو که نمی خواهید از آن دل بکنید:

همانطور که جنا گورام (Jenna Gorham)، متخصص تغذیه، معتقد است، "تیره ترین قسمت سبز آووکادو که به پوست آن چسبیده است دارای منبع غنی از کاروتنوئیدها، نوعی آنتی اکسیدان، است."


وقتی آووکادو خود را با قاشق تخلیه می کنید، آیا از نزدیک شدن به پوست آن امتناع می کنید؟ اگر این کار را می کنید، دفعه دیگر حتماً به سراغ آن بروید، زیرا کاروتنوئیدها برای درخشش پوست بسیار مناسب هستند و به لطف آنتی اکسیدان ها، می توانند به مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد هم کمک کنند.

حتماً متوجه شده اید، هرچه آووکادو رسیده تر باشد، رنگ آن تیره تر و طعم آن هم بهتر است. به احتساب این موارد، سعی کنید از وسوسه بریدن زود هنگام آووکادو دوری کنید. صبر داشته باشید و بدانید که اگر صبر کنید تا کاملا برسد، از این میوه چرب بهره بیشتری خواهید برد.

 

چرا رنگ پررنگ همیشه یک امتیاز محسوب می شود؟

پررنگی میوه به معنای عطر و طعم بیشتر و اغلب مواد مغذی بیشتری است. به عنوان مثال، تحقیقات نشان می دهد، سبزیجات تیره تر نیز دارای مقدار زیادی کاروتنوئید هستند. این به این معنی است که این امر در مورد آووکادو هم صدق می کند. سبزیجات مملو از مواد شیمیایی هستند و هرچه رنگ سبزیجات شما پررنگ تر باشند و سفیدی کمتری داشته باشند، مواد مغذی بیشتری از آنها دریافت خواهید کرد.
 

آووکادو
آووکادو

 


نتیجه نهایی:


نکته آخر اینکه، آووکادو با همه چیز عالی است، از سالاد گرفته تا نان تست مورد علاقه شما و حتی ماسک های صورت برای پوست های خشک. اگر می خواهید بیشترین بهره را از این میوه خوشمزه (علاوه بر کاروتنوئیدها، پتاسیم ، منیزیم و چربی سالم) ببرید، از آخرین ذره های نزدیک به پوست آن صرف نظر نکنید – چرا که بهترین قسمت را از دست خواهید داد!

 

 

 

 

 


Mbg

 

نظرها
نظر جدید
امتیاز
captcha
  • {{item.Name}}
    {{item.DateTimeLocalized}}
    {{item.Text}}
شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید
لاته زردچوبه یا شیر طلایی
لاته زردچوبه یا شیر طلایی

شیر طلایی (گلدن میلک) یا لاته زردچوبه، یک نوشیدنی گرم و آرام بخش با ترکیبات غذایی فوق العاده است. گرمی است و در این روزهای سرد می چسبد.

غذا و آشپزی 1399/10/28 مشاهده مطلب

اسموتی شیر بادام
اسموتی شیر بادام

این اسموتی شیر بادام بسیارغلیظ و خامه ای است. باور نمی کنید که بدون لبنیات یا شکر درست شود! برای صبحانه هم بسیار مناسب است.

غذا و آشپزی 1399/11/10 مشاهده مطلب

اسموتی پرتقالی جولیوس
اسموتی پرتقالی جولیوس

در این مقاله از مجله اینترنتی بیننده، طرز تهیه این اسموتی خوشمزه پرتقالی جولیوس و نکات ظریف و مهم در درست کردن آن را با شما به اشتراک می گذاریم.

غذا و آشپزی 1400/02/08 مشاهده مطلب

آیا یک کالری واقعا یک کالری است؟
آیا یک کالری واقعا یک کالری است؟

در صورتی که منبع غذایی بادام باشد، یک کالری درج شده روی برچسب با یک کالری هضم و جذب شده یکی نیست. و آجیل ها باعث چاقی نمی شوند. حالا به شما می گوییم چطور؟

ورزش و سلامتی 1400/03/06 مشاهده مطلب

بستنی یخی قهوه دم سرد
بستنی یخی قهوه دم سرد

این بستنی یخی خوشمزه که از قهوه دم سرد درست شده، نه اونقدر تلخه مثل اسپرسو، نه اونقدر شیرین مثل شکلات. امیدواریم درست کنید و لذتش رو ببرید!

غذا و آشپزی 1400/03/29 مشاهده مطلب

بادام زمینی و فواید و مضرات آن
بادام زمینی و فواید و مضرات آن

بادام زمینی علاوه بر اینکه از سرطان، بیماری‌های قلبی، بیماری‌های عصبی جلوگیری می‌کند، ممکن است موجب تغییر رنگ چشم یا ایجاد آلرژی نیز شود.

غذا و آشپزی 1400/07/13 مشاهده مطلب

لطفاً صبر کنید