درسهای بازایابی از 500 شرکت برتر فورچون

درسهای بازایابی از 500 شرکت برتر فورچون
اگر می خواهید محصولات شما در دنیای دیجیتال دیده شوند و به صورت آنلاین خریده شوند، به این ترفندها و نکات نیاز پیدا خواهید کرد.

درسهای بازاریابی که از 500 شرکت‌ برتر فورچون آموختم

 

این نکات و ترفندها می تواند به دیده شدن محصول یا خدمات شما کمک کند.

بر اساس داده‌های جمع آوری شده، ارائه تخفیف به مشتریان جدید و مشتریان مهم و ارجمند - اعم از تخفیف‌های یک باره برای مشتریان جدید یا تخفیف‌های شخصی و مخصوص برای مشتریان مهم و وفادار- باعث ایجاد رضایت در یک مشتری و خوشحالی وی خواهد شد. 

حتی باعث می‌شود تا مارک تجاری یا برند شما را به خانواده و دوستانش نیز معرفی و آن را توصیه کند. همانطور که گفته شد، برند شما می تواند از  500 شرکت‌ برتر Fortune یاد بگیرد که استراتژی بازاریابی خود را به سطحی فراتر از تخفیف برسانند.

مجله اینترنتی بیننده، در تلاش است تا استراتژی‌های لازم را برای موفقیت کسب و کار شما در دنیای دیجیتال، با شما به اشتراک بگذارد.

 

1. از خود بپرسید که چرا مشتریان محصولات شما را خریداری می کنند؟

با درک انگیزه‌های خرید در مشتریان خود، می‌توانید آن ویژگی‌های مهم محصولات خود از نظر مشتریان را به بازار عرضه کنید. 500 شرکت مهم در لیست Fortune، می دانند که چرا مشتریانشان خواهان محصولاتشان هستند و به طور مداوم محصولات خود را با خواسته‌های مشتریانشان مطابقت می دهند.

به عنوان مثال، یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که مشتریان در مورد هدفون‌ها و هندرفری‌ها مد نظر قرار می دهند، کیفیت صدا است. با وجود اینکه به اِلِمانهای کاربردی دیگری مانند عمر باتری و میزان اتصال نیز اهمیت می دهند، اما هیچ یک از این الِمانها در بازبینی‌های مشتریان به اندازه کیفیت صدا مهم نیستند.

با ارائه ویژگی‌های مهم و مدنظر مشتریان به بازار، ویژگی محصول خود را با نیاز و سلیقه مشتریان تطبیق می‌دهید.

برای اطمینان از اینکه هدفون‌ها و هندزفری‌های شما در بین رقبا تک هستند، باید انگیزه مشتریان خود را در جستجوی آن نوع محصول از برند خود، درک کنید. در طولانی مدت، محصولات فعلی خود را ارتقاء دهید و با یک تغییر کوچک آن را اصلاح نمایید. یا حتی محصولات جدیدی تولید کنید تا مطابق با نیاز مشتریان باشد.

به این روش نه تنها مشتری جذب می کنید بلکه باعث تجدید نظر مثبت آن مشتری نیز خواهید شد.

 

2. به تغییر رفتار مخاطبان یا مشتریان خود سریع واکنش نشان دهید!

همانطور که 500 شرکت مهم در لیستFortune  در پاسخ به همه گیری جهانی، به سرعت به راه حلهای تجارت الکترونیکی و دور کاری روی آورده‌اند، برای کسب و کار شما نیز مهم است که با زمان تغییر کند. 
اگر به مثال هدفون‌ها و هندزفری‌ها برگردیم، برندهایی که چنین محصولاتی را تولید می کنند باید به سرعت به افزایش استفاده از داده‌های مربوط به کوید پاسخ دهند: در طول قرنطینه، استفاده از داده ها، بیشتر توسط مشترکان گیگابایت و ترابایت، 47 درصد افزایش یافته است.

با دورکاری در منزل، پزشکی از راه دور، سرگرمی‌های آنلاین و خدمات کنفرانس آنلاین، افزایش استفاده از داده‌ها به راحتی می تواند با افزایش تقاضا برای هدفون‌ها و هندزفری‌ها همراه شود.

اگر هدفون و هنرزفری را به عنوان بخشی از حالت عادی جدید تحت شرایط همه گیر بازاریابی می کنید، هدفون یا هندزفری شما مورد تقاضا است. به مشتریان خود این اطمینان را بدهید که می توانند برند شما را به راحتی پیدا کنند.

 

3. تجارت الکترونیکی هدیه دادن را سریع و آسان می‌کند!

بخشی از واکنش سریع به همه گیری شامل تحول و گسترش تجارت الکترونیکی برای برندهای معروف و بزرگ است. فراتر از واکنش به همه گیری Covid-19، گرایشات و روند تجارت الکترونیکی آمده‌اند تا بمانند. در دسترس قرار دادن محصولات خود به صورت آنلاین باعث انعطاف پذیری برند شما و در عین افزایش دسترسی به مشتریان می شود.

در صورت دادن امکان خرید به مشتریان از محصولات شما به صورت آنلاین، تجارت الکترونیکی باعث افزایش میزان فروش برند شما می شود. حذف محدودیت‌های موقعیت جغرافیایی و هزینه‌های اجاره با رفتن به سمت فروش آنلاین، برند شما را از محدودیت‌های سنتی ساختمانی (بدون اینترنت) خلاص می کند.

 

4- بازاریابی دیجیتال را بپذیرید!

بین 2.41 میلیارد کاربر فعال ماهانه فیس بوک، 2 میلیارد کاربر YouTube در سراسر جهان و بیش از 600 میلیون کاربر LinkedIn در بیش از 200 کشور و ناحیه در سرتاسر جهان، برند شما توانایی پرداختن به بازاریابی دیجیتال را ندارد.

در حالی که 500 شرکت مهم در لیست Fortune علاوه بر مشاوران خارجی برای مدیریت بازاریابی دیجیتال خود، یک تیم داخلی نیز استخدام می کند، برای ورود هیچ برندی به منظور برقراری ارتباط با مشتریان خود در دنیای رسانه های اجتماعی مانعی وجود ندارد.

 

5. از داده های آنلاین به نفع خود بهره گیرید!

بین رسانه های اجتماعی و تجارت الکترونیکی، برندهای Fortune 500 می توانند نظرات آنلاین را در مورد تمام ویژگی‌های محصولات خود بیابند و استراتژی بازاریابی خود را بر این اساس تنظیم کنند. اگر محصولات هدفون یا هندزفری را می فروشید، امکان دارد با تحقیق درباره بررسی کیفیت صدا، طول عمر باتری، اتصال، سطح باس یا بمی صدا، راحتی و لغو سر و صدا، از داده ها استفاده کنید.

با مدیریت واستفاده درست از داده های اساسی پشت هر بررسی، برند شما می تواند کیفیت خوب محصولات شما را به بازار عرضه کند. ارزش تلاش برای ایجاد یک استراتژی در مورد برترین ویژگی‌های محصولات ارائه شده از سوی شما را دارد.

 

 

 

 

 


ENTREPRENEUR

شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید
تبدیل سرگرمی به کسب و کار دوم 
تبدیل سرگرمی به کسب و کار دوم 

آیا شما هم می خواهید با هنر یا سرگرمی خود، کسب و کار جدید راه‌اندازی نمایید؟ آیا تبدیل سرگرمی به یک کسب و کار، به همان اندازه برایتان لذت بخش خواهد بود؟

کسب و کار و اقتصاد 1399/10/17 مشاهده مطلب

3 سؤالی که باید قبل از کسب و کار جدید از خود بپرسید!
3 سؤالی که باید قبل از کسب و کار جدید از خود بپرسید!

برای ارزیابی اینکه آیا کار جدید می تواند مسیر صحیحی برای شما باشد، قبل از اینکه سرگرمی خود را به شغل تبدیل کنید، لازم است، ابتدا سه سوال مهم را از خود بپرسید!

کسب و کار و اقتصاد 1399/10/18 مشاهده مطلب

دورکاری و ارتقاء دفترکار خانگی
دورکاری و ارتقاء دفترکار خانگی

با توجه به دورکاری ناخواسته در این دوران کرونایی، تلاش بر این است که به منظور بازدهی بیشتر، فضای مطلوب تری را برای دفترکار در منزل ایجاد نماییم.

کسب و کار و اقتصاد 1399/11/12 مشاهده مطلب

استارباکس با لیوانهای جدید
استارباکس با لیوانهای جدید

استارباکس با درست کردن لیوانهای قابل استفاده مجدد و ترویج فرهنگ استفاده از این نوع لیوان ها در شعب خودش داره برای انهدام لیوانهای یکبار مصرف آماده میشه.

کسب و کار و اقتصاد 1400/01/21 مشاهده مطلب

CRM چیست و چه نکاتی را هنگام خرید CRM باید رعایت کرد؟
CRM چیست و چه نکاتی را هنگام خرید CRM باید رعایت کرد؟

CRM مخفف Customer Relation Management (مدیریت ارتباط با مشتری) است. برای بررسی مزایای CRM و انتخاب بهترین نرم افزار CRM با ما همراه باشید.

کسب و کار و اقتصاد 1400/01/27 مشاهده مطلب

برنامه گوگل برای آینده کاری
برنامه گوگل برای آینده کاری

گوگل در تلاش است تا فضاهای اداری را برای مقابله با حساسیت های بوجود آمده در محل کار بعد از این بیماری همه گیر ، بازسازی نماید.

کسب و کار و اقتصاد 1400/02/19 مشاهده مطلب

لطفاً صبر کنید